Adminjacek
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 21:36, 09 Lis 2006 Temat postu: manarunka by AdminJacek |
|
|
W pliku data/actions/actions.xml doklejamy:
Kod: |
<action itemid="2270" script="manarune.lua" /> -- Mana rune modifed by GM Jacus --
|
Potem:
W folderze data/actions/scripts tworzymy plik manarune.lua i wklejamy do niego :
Cytat: |
-- Mana rune modifed by Gm jacus --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2270 and item.type > 1 then
doPlayerAddMana(cid,350)
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,"Mana Rune Is Good...",1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
return 1
end
|
To co czerwonym to ilość many ile ma dodawać manaruna
I już mamy Mana Rune , a jeśli chcemy aby Dark Rodo ją sprzedawał to:
Otwieramy plik data/npc/scripts/runes.lua i przed :
Cytat: |
end
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end
|
Wklejamy:
Cytat: |
elseif msgcontains(msg, 'manarune') then
buy(cid,2270,100,1000)
|
Objaśnienie:
ID Manarune - NIE ZMIENIAĆ
Ile ma być strzałów w jednej runie
Ile ma kosztować w GP
Myślę że się przyda
Comment PLZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|